Sylwester 2016

Sylwester w Pieninach30.12.2016-01.01.2016 Nowy Rok 2017 powitaliśmy w Pieninach. Brawa dla koleżanki Ewy, która pierwszy raz morsowała i 10-cio letniego Frania! Temperatura powietrza -12 C, kra lodowa około 10 cm.
Zdobyliśmy Trzy Korony i przeszliśmy pasmo Małych Pienin. Zabawa sylwestrowa z tańcami i śpiewem góralskim we własnej interpretacji wprowadziła nas w 2017 rok! Towarzyszyła nam piękna pogoda, wspaniałe widoki. Było nas 19 osób w tym dwoje niespełna 10-cio letnich zuchów oraz osoby niewidzące i niedowidzące. Wspólnie, równym tempem maszerowaliśmy po zaplanowanych trasach, a wieczorami biesiadowaliśmy. Pierwszy dzień maszerowaliśmy po Małych Pieninach.Kolejką wyjechaliśmy na szczyt Palenicy skąd wędrowaliśmy 5 godzin ( 15 km) do Wąwozu Homole. Kilka osób przy okazji zdobyło Wysoką. Kolejny dzień -Trzy KoronyPrzejście; Czorsztyn – przełęcz Osice – Przełęcz Trzy Kopce- Przełęcz Szopka – Trzy Korony powrót tą sama drogą - 16 km 6 godzin. Pierwszy dzień Nowego Roku 2017 spędziliśmy na małym spacerze do Czerwonego Klasztoru na Słowacji i powrocie bez korków do domku. Dziękujemy za wspólny wypoczynek i zabawę, zapraszamy w środy do Bystrej o 18.00 na zimowe kąpiele , a28-29 styczeń na "karnawał w górach".
W weekendy morsowanie łączymy z wycieczkami górskimi. Jesteśmy w kontakcie telefonicznym 502 571 156.